TISDAGAR

Tisdagar är min nya favvo' dag, av en enda anledning.
Då är det UGLY BETTY- dag, vilket har blivit mitt nya favoritprogram. America Ferreraär ju skitsnygg?
Efter OC, Desperate Housewifes,Greys anatomy(som jag faktist redan har tröttnat på efter typ 1 säsong) så behövde jag lite nytt i TVn!
Har precis gjort klart med pluggandet inför biologitestet i NO,klappar mig själv på axeln för att jag är så duktig. + jag läste massa sidor om buddism till ett läxförhör i SO med mr. freaky herr kantarell.

anyway..imorgon är det gymnasiemässa och jag hoppas då efteråt har klart för mig vilka 10 gymnasium jag ska söka till och vilka linjer jag just ska inrikta mig på,men jag är inte alls nervös. Denna gymnasienojja har nog inte slagit mig en, men jag är ju en såndär som alltid blir rädd i sista sekunden.
Ungefär som i sommras när jag och Joz skulle åka fritt-fall tilt(tillägger att det ej var första gången) så stod vi i dne lååånga kön och ville jättegärna åka,tills vi väl satt i i fanskapet till stol och var fastspända, jag drabbas av panik och då blir Joz påverkad. Båda typ gråter på upp ovh nervägen,pinsamt.
Nu fick jag Gröna-Lund feeling bara för att jag börja prata om det, och då tänker jag på sommar,och sen sommarlov..men det är bara att stå ut till sportlovet, then im going to palmerna i Las palmas' i 10 dagar.
Nu ska jag göra egen varm choklad på kakao,ingen fejk-oboy, och ta massa filtar och lägga mig i sängen(som är nybäddad) föjt av 2 timmars tvtittande,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback