SJUK

Usch,jag har gått och blivit sjuk. Började känna av det redan i helgen,men inatt var det verkligen hemskt.
Har varit hos doktorn och fått något "bakteriedödande" så nu får man inte äta på 2 dagar,2 DAGAR!!
För man ska svälta ut bakterierna,den enda som kommer svälta är jag kan jag lova.
Känner mig just nu hög på ipren,alvedon,och massa vitamintabletter..
Blev helt kaos imorse när jag skulle ringa och sjukanmäla mig,jag ringde försent så praon hade ringt till skolan,och sedan ringde 2 lärare hem..och hela det fick mig bara att må ännu mer illa.
(obs-när jag ringde till LasseMaja så visade det sig att chefen,Jessica,också var sjuk.Stod och pratade med henne förut och jag är nästan bombis på att det är hon som har smittat mig)
Nu känner jag mig iallafall lite bättre,och börjar bli hungrig. Sitter och kollar på massa repriser på 4:an.
Im freezing om fötterna och vill bara göra mig en god,het kopp
CHOKLAD.
Funderar på att utnyttja dagen till att börja skriva en prao-rapport,om hur det har varit hittils.
Fast först ska jag ta mig tid att börja läsa boken 'Riddare i bronze' som jag var och letade efter i år på bibblan,och fortsätta önska att jag ska krya på mig..




Kommentarer
Postat av: Jacobtirill

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback