SCANDAL BEAUTY

ett uttryck jag fastnat för,Scandal Beauty.
Som jag och några tjejer på en fest för några veckor sedan,helt redlösa dansandes på bordet.
Vi är - scandal beauties.
En sådan ska jag även vara imorgon då jag och min kära vän Sara ha a party night out.
Ikväll blir det bara massa tv-tittande,nån bra film som går kanske?
Ska göra i ordning lördags mys tillsammans med pappsen.
Nu väntas 2 veckors prao framöver,thank god! så man slipper allt och alla i skolan,welcome hotel here i come.
Imorgon blir det för övrigt Gymnasiemässan igen med mamma så vi riktigt kan vara säkra på vilka gymnasium jag ska söka till, vi har inte helt samma åsikter.
Sedan ska vi ta en sväng förbi stan på vägen hem från Älvsjö, och gå in på Åhlens och köpa mig en rosa kofta i rumplängd med knytband som hon lovat mig, + vantar och ny stickad vit mössa.
och och och och, skorna som jag suktat eftet. Mörkblåa Ankelboots från
Vagabond
Nu ska jag blanda en energismoothie med mycket pumpakärnor för att dämpa min PMS, för pappas skull,och sedan inta platsen i vår IKEA-soffa iklädd min rosa juicy-träningsoverall

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback