PRAO

Första dagen på Prao,gick otroligt bra faktist. Dagen gick ovanligt fort,var nog för att det fanns saker att göra hela tiden och väldigt underliga/trevliga människor att bekanta sig med.
Hotellet är jättefint,förvånar mig att jag bott här i drygt 15 år och aldrig sett det från insidan,det är ju så nära liksom. Hur som helst ser jag fram emot att gå tillbaka dit, och att fortsätta äta deras delikata lunch och att nästa vecka få börja fixa inför julborden som ska bokas och serveras på
Lasse Maja från och med nu i helgen.
Fick höra minst 50 ggr av min handledare Josefine(som är världens sötaste och possitivaste),hur julborden bara serverades tidigare och tidigare för varje år,och att det blev stressigare också.Kanske bara är hon som börjar bli lite medelålders i förtid?(fast det sa jag förståss inte)
Nu är jag jättetrött p.g.a sömnbrist inatt och oro inför prao,men nu kan jag slappna av och njuta av 2 skolfria veckor,dessutom ska jag ääääntligen se Djävulen bär Prada imorgon emd Patsy,bättre sent än aldrig. Ett plaus är att vi ungefär kommer att ha hela freakin biolokalen för oss själva.
Nu ska jag göra i ordning saker jag måste ha med mig inför imorgon,och sedan blir det lite Noah whyle
och hans rådjurs-bruna ögon i Cityakuten.

s. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback