Min kropp är gjord för kyla

Åh vad jag älskar att vara nyduschad, att få känna den där fräschheten och att dofta vanilj/kamomill av palmolive. Och att vara silkeslen efter att ha använt babyolja,och nej vem sa att babyolja bara är för baby'sar. Har man torr,känslig hud som jag,så är babyolja det absolut bästa.
Sitter nu och läser massa super skvaller,mest om
b-kändisar(notera dock hennes fina lugg-klippning)
En glad nyhet att läsa är att Allegra varsace ÄNTLIGEN,börjat kämpa emot sin anorexia,och om man kollar på bilderna är  hon,långt ifrån,men på god väg att bli frisk. Vi behöver inte längre se en levande död gående nedför New York's gator och med ett léende på läpparna,ser hon energifullare ut än på länge.
Stor del av tidningen handlar om Sienna Millers mystiska dejt med Seann Penn..men vem klandrar henne?
Hon ser lika fräsch och snygg ut,as usual, anledningen till att hon lyckas med allting så bra(kläder,pojkvänner,you name it) är väll bara för att hon har just det.
Och nu ska jag erkänna,vad som helst för att koppa och göra sig själv till en look-a-like av Sienna.
Dessutom har tjejen glöd och humor,en såndär person som man kan tänka sig som ens bästa vän,men ibland blir hon också arg.
Tänka sig,jag som hatade ugg's, efter den här bilden så var det något jag skrev upp min önskelista direkt..

nu börjar snart "Du Är Vad Du Äter" med Gillian Mckeith,på tv 3!  s. E

Kommentarer
Postat av: Patsy

Sienna Miller har tappat "det" tycker jag ^^
Kanske för att hon tappade Jude Law någonstanns på vägen :D

Postat av: vildaelly

haha,äsch. bättre det än nån av sina chanel väskor till exempel! :D

2006-11-23 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback