LÖRDAGKVÄLL

Hej alla glada,kom just hem från gymmet. Och är nyduschad och klar.
Nu återstår bara föning av hår och sminkning.
Ska fixa lite drinkar att förfesta med jag och sara, sedan drar vi och tjejgänget iväg till Nacka.
Står och dansar till rich bitch-låten, och använder plattång som microfon, men nu ska sara tydligen sätta på
schlagerlåtar till Krister's ära,för det är han som är födelsedagsbarnet idag(eg. fyllde han 17 förra helgen,men han har fest ikväll) och han är världens eurovision-song-contest-nörd!
Ikväll ska jag testa mina salsa kunskaper,mamma lärde mig lite moves idag. Det började med att hon skulle hjälpa mig med spanskan,för att förbätta mina resultat på kommande prov men istället kom vi in på salsa, och körde hårt på det hela eftermiddagen. Sara tycker att jag kommer skämma ut mig själv, men efter ett flertal glas med bål och olika drinkar så,vem fan märker vad dom dricker eller dansar,till/med?

Kom på att om jag ska orkar festa hela natten måste jag äta något innan
plus pengar till nån snabbmat efteråt = dansning &kaloriförbränning.
Rara Mor och Far ska ut på nån ovanligt tråkig middag ikväll,med mammas kompisar som står som kandidater till världens tråkigaste människor,enligt mig. Och dom kommer bli fast där hela kvällen,härligt.
Bäst att ladda mobilen innan ja åker,utifall att mamma ringer så hon inte får panik och börjar finkamma hela stockholm efter mig för att jag inte svarar efter 2 signaler.

ps. shit happens when you party naked - fråga jeanette,hon vet!


Kommentarer
Postat av: Fabprague

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback