HALLOWEEN

egentligen så älskar jag alla traditioner,tar dom inte så hårt. Men det är kul
särskilt halloween då man får klä ut sig, håller på och fixar bästa spökoutfiten nu
Struntade i att pynta eller något i år,blir massa skräckfilmer+godis och trevligt sällskap.
Gjort iordning frågersporter till kvällen,får se hur pass bra alla klarar det efter några glas..
Inga barn som varit här och plingat på än, är nog bara en tidsfråga.
Jag har godis,fast jag vill inte ge något till dom. Kanske tar mammas anton berg choklad och ger dom?
jag har iallafall köpt pumpaljus,som också ska lukta pumpa,ska sätta ut som runt om i huset.
trevlig halloween!

Kommentarer
Postat av: Voxfirefly

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

Postat av: Julianmette

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-01-16 @ 07:56:37
URL: http://julianmette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback