everything goes

Tre saker att glädjas över idag:
- praoen går galant, får spela servitris(kläderna,beställning o rubbet) annars står jag mest och äter vindruvor i förrådet.
- Hittade ett nytt
African Robois té idag på Coopkonsum, har börjat ersätta grönt té med rött.
- Öppet hus på JENSENS gymnasium,åkte dit för att få se skolan och dessutom höra lie åsikter av elever,såklart bara sånna med possitiv inställning men ändå. Jättefina lokaler,ljusa + bra schemaläggning har dom.

Förresten så har jag utsett Karlberg till min nästa hemort,när jag flyttar hemifrån vill jag bo där, det är superfint. Jag är lite småförälskad i Karlberg,bara en station från stan. Centralt fast ändå inte mitt i smeten, dessutom ligger det nära till mitt kommande jobb på IKFF(jag hoppas iallafall,det var där jag först ville praoa)
Mamma har smöte här ikväll från föreningen med alla som äger en vinterstuga i Björnrike,Vemdalen.
Av någon anledning hålls mötet här,ska smyga ner och ta mig en bit morotskaka+kaffe innan det tar slut.
Sedan blir det OC,mer om "stackars" marissa,hennes olycksaliga liv och resten av gänget.


Kommentarer
Postat av: Patsy

IKFF, snyggt att du vill ge tillbaks och allt, men hur ska du ha råd med Jimmy Choo's?
Du skulle ringa förresten

Postat av: vildaelly

jag ska ju blir VD för IKFF ffs! haha
jag vet,gick på öppet hus redan vid 5,då det började. Fick panikkänsla av att vara där,gick så fort jag kunde..

2006-11-23 @ 21:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback