20 viktiga saker att komma ihåg

10 saker jag önskar att jag var/hade gjort       -              10 saker jag önskar att jag inte var/hade gjort
1.En mer generös människa                                -               1. SJUK(när ska jag få bli frisk egentligen)
2.Skrivit texten till "Let it be"                                  -               2.Chokladälskare
3.Rest till Mexico i år igen                                      -               3.Köpt dyrt halsband från NK av impuls
4.Lik scarlett johanson                                           -               4.Ödslat tid på en person helt förgäves
5.5cm längre(alltså 175cm lång)                         -                5.Överblonderat håret(vad fan tänkte jag med?)
6.Varit med på Nettans födelsedag                     -                6.Prylfixerad
7.Handlat mer på Åhlens rean                             -               7.Dålig på att spara pengar
8.Träffat Josefine i Holland nu i jul                      -    8.Skänkt pengar till Läkaremissionen(mycket dålig org.)
9. Mer hälsosam                                                     -                 9. Besatt av svarta/gråa kläder
10.Bokat Malta-resan med tjejerna i oktober   -               10.Slösat med kärleken när jag väl hade den

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men svart och grått är fint :)

2006-12-03 @ 18:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback