- Dålig dag.

Idag har bara varit en riktig bergodalbana!
Kasst väder,kasst humör..ja allting är bara kasst. Det är söndag,den dåöiga dagen
Ioförsig så är jag ledig imorgon också,men sömdagar är bara hemska
För det första så visas det inga bra filmer ikväll,och jag är hur piiiigg som helst.
För det andra har ingenting att äta hemma,inget gott eller något som jag är sugen på
För det tredjeså gick min plattång sönder igår vilket innebär att jag får gå till skolan med trollhår på tisdag,fun!  SKITDAG!
föressten så var inte magnus betnér med i parlamentet idag,ytterligare ett minus.
Nu känner jag för att sitta här och beklaga mig över mitt eget och världens elände och bara se ner på
allt.. Kan inte M bara skriva ett litet litet gb till mig och få mig upp till sjunde himmlen? Kan han inte bara skriva något sockersött som får mig att sova gott inatt. Jag är så lättpåverkad.
Skulle ha sett Djävulen bär prada imorgon,men det komemr inte hända. Får bli nästa helg istället,är inte så sugen på att se den egentligen heller. Bara för att alla ska se den som jag tänkte göra det,modekomedier brukar vara såååå tråkiga. Kollar nog bara för klädernas skull isåfall,inte för Anne Hathaways/ Meryl streeps skull iallafall.
Nej nu måste jag ta och muntra upp mig lite..Ska läsa ut svenska bok imorgon,ska egenligen vara klar till fredag men vill ligga steget före.
Kan jag inte få skjuta killen i piller-kostymen i ipren-reklamen,SNÄLLA? hatar reklamen,hatar sången,borde stämmas för att ha koppat soundofmusic).
Ska lyssna 'wondeful world' av James Morrison,den blir jag alltid glad av. Fast inte egentligen när man tänker på att låten handlar om modeller som blivit galna och bor på psykhem,eller jo för då kan jag tänka på hur mycket bättre och smartare jag är.
Imorgon ska jag ställa klockan vid 9,och gå upp och ta en lååång promenad och sedan äta en stadig frukost:
- Hvagregrynsgröt + banansmoothie. Sedan njuuuta av sista lediga dagen! ohyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback