Christmas is over

112086-17


Nu är man hemma igen och allt går tillbaks till det vanliga,eller inte riktigt iallafall. Det är fortfarande jullov!
Ska ha några sköna dagar hemma ensam innan Nyår då förälldrarna jobbar,great.
Vemdalen var härligt men snöfritt,åkte skidor nån gång bara och ibland kom man ut på bar mark och fick bära utrustningen,jag svor som en idiot när jag gick där uppför backarna..
Julen var riktigt lyckad uppe i våran vinterstuga med släktingarna,vi åt massa mat,tände sedan en brasa & tittade på tv. Massa sånna där program som bara går en gång om året och på jul och som man bara tittar på just för att dom är jul-relaterade. Jag är inte direkt konservativ och skulle gott och väl klara mig utan Kalle Anka. Maten är jag mera nogrann med,haha jag undrar varför.
Känner mig jättestel efter en låång trist resa hem i bilen,måste nog ut och gå en sväng snart. Har riktigt ont i rumpan och är hungrig. Mamma och pappa ville äta på ett ställe där dom enligt mig inte hade något gott alls att äta,kanske bara va rpå dåligt humör så nu får det bli lite youghurt&flingor.
Ska packa upp min resväska,och sedan call sara för att höra hur dte blir med Nyår.
Alla har säkert planerat allt nu i förväg utan mig när jag har varit bortrest,fast dte brukar dom klara ganska bra.
s.E
PS. Bilden togs i Vmdalen när jag var ute på en promenad runt byn.

Kommentarer
Postat av: Antonioidunn

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback