3 days.

Nu håller jag på och packar och gör mig i ordning,tror jag har fått med allt
Kan väll inte vara så mycket att packa ned för 4 dagar..? ändå har jag den absolut största väskan,komiskt.
Känns som att jag sprungit in och ut hela dagen idag i olika ärenden,mina fötter och händer är genomfrusna så måste nog ta ett bad inann jag får och lägger mig för att få tillbaka känseln.
Den vita dunjackan ska så packas ned till vemdalen!
flera par vantar,och mässor är ett måste,särskilt min fina virkade ljusbeiga mössa.
Ska slå in dom sista julklapparna som jag köpte idag också,en bok åt min kära morfar. Av han som vann nobelpriset i år,Pamhuk - "Snö". Funderar på att läsa den själv efteråt,kanske får låna den.
Kameran är färdigladdad och redo för att fånga ögonblickets stunder nu över julhelgen.
Konstigt att jag bara ska vara borta i 4 dagar,men ändå känns det som en evighet och jag vill inte lämna stockholm och alla här hemma. Kommer sakna vissa så, och jag har separationsångest.
Kommer antagligen sitta och smsa frenetriskt hela tiden i hopp om kontaskt från omvärlden.
2 dagar kvar till fjärde advent och julfirande och speciellt julklapparna.
Och även alla julprogram som går som jag MÅSTE titta på,har inte sett på två år eftersom jag förra julen var i Mexico. Så det känns lite efterlängtat.
Så god jul,och glöm inte att vara omtänksamma och givmilda dom sista dagarna innan jul och särskilt inte på julafton

MERRY CHRISTMAS ÖNSKAR ellinor.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

God jul!
Ses vi på nyår kanske? =)

Postat av: Lindhen

tackar,hade du en trevlig jul?
ska du&lisa med till K och H på nyår? :)
jag vet inte riktigt vart jag ska

2006-12-27 @ 19:47:47
Postat av: Ellinor

nej... vi tror inte det.. vi ska nog käka middag och så med våra kompisar... men sen vet vi inte riktigt vart vi ska ta vägen... har du några förslag?? =)

2006-12-28 @ 13:13:28
URL: http://drelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback