2007 - ETT NYTT ÅR,NYA MÖJLIGHETER.

VI SKÅLAR IN DET NYA ÅRET!

                
 
 Ikväll ska det firas med nyårsmiddag,och sedan en massa champgane! Mycket folk som ska in till stan på festligheter och tillsammans ska vi skåla in det nya året,och smälla in det. Det här ska firas med dom man tycker om allra bäst och som man vill stå och bli nostalgisk med vid 12-slaget över det gågna året.
Framför min födelsedag,julafton och alla dagar så är nog nyårsafton den allra bästa.
Det känns som att man börjar på ett nytt kapitel och går vidare,det som hände år 2006 är inte längre viktigt. Dessutom är det så himlans mycket som ska ske nästa år,att jag det här året nästan har gått och oroat mig för nyårsafton. Men nu när den äntligen är här,känns allt underbart.
Jag har hunnit med nästan allt jag ville göra och uppnå,och jag ångrar inget som hänt!
Fast såklart,det är fortfarande några timmar kvar på årets sista dag..hur som helst:

                     GOOOOOTT NYYYYYYYTT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback