Fick (nästan) alla mina favoriter samlade på min födelsedag!

Igår hade jag en jättetrevlig födelsedag, trots jobb först i 8 timmar. Väl hemma på kvällen så åt jag middag med mamma och pappa! Sedan jättegod princesstårta. Mums. Mina längst bevarade Sara och Emma kom över på ett glas vin innan vi gav oss in till stan och jag fick et jättefint armband från Hallbergs av Sara i present. Hon vet att jag älskar "klippsarmbanden" hehe. Av mamma och pappa fick jag en parfym, inte helt oväntat, pengar och en ny hårtork (hände ju en liten olycka med min i lördags...). 

Med gott humör och glada tjejer åkte jag in till stan och mötte upp dom flesta tjejrna från klassen, plus Hanna!
Var jättefint väder och hur kul som helst att så många tjejer var hemma mitt i sommaren och kunde ses sådär. Vi satt på uteserveringen vid vattnet i gamla stan och tittade på människorna, vattnet och resten av utsikten och pratade massor om våra sommarplaner. Jag var jättesugen på Sangria och det var jag inte ensam om så vi beställde in två rundor med det! Var verkligen jättegod, mycket godare än den jag druckit i spanien konstigt nog.

Nu sitter ja för övrigt med blött hår som väntas att fixas med den nya hårtorken (som jag köpte i all hast idag med Patsy i Kista Centrum) och sedan väntar sängen för min del, är jättetrött då jag kom hem strax efter 1 inatt och skulle upp redan vid 7! Samma visa imorgon igen men jag klagar inte, har gjort iordning en matlåda och frukt så jag är väl laddad inför morgondagen.
Tänker inta mammas säng inatt och resten av veckan då mamma och pappa åkte upp till Vemdalen imorse. Vilket innebär att jag är själv tills på måndag då även jag beger mig mot Norrlands djupaste skogar. Vet inte om jag längtar, för mamma ringer och sa att det var 15 grader och regn där när dom kom fram. Hoppas jag tar fint väder med mig från STHLM helt enkelt. Men oavsett så saknar jag morfar och mormor jäättemycket så ska bli mysigt att få komma upp och pussa och krama lite på dom!


                                     

                               Blonda skönheterna Ebba och Daniela


                                              Hanna och Isa


                                        Jag - födelsedagsbarnet!


                                                       FINFINA tjejer


                                                Den goda Sangrian!

(Lånade bilder från
Ebbas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback