Update.

PRECIS NYDUSCHAD efter ett hårt friskis&svettis-pass. Nu ska jag äta något,dricka massa vatten och sedan fortsätta pluggandet. Kom just på att jag ska till tandläkaren imorgon,så kommer bli sjukt stressigt imorgon att hinna dit och sedan tillbaks till skolan men det löser sig. Dessutom måste jag,Andrea & Gustav börja med vårat lilla projekt i engelskan. Vilket land blev vi tilldelade? Jag minns inte ens det.
Skärpning! Måste verkligen ta tag i skolan nu.

En ljus punkt nästa vecka är iallafall att jag och mamma ska ut på torsdag och äta middag för att sedan se Footloose med Måns ZelmerlöwIntiman vid Odenplan. Ska bli väldigt kul eftersom jag tycker jättemycket om filmen och när Måns dansar och sjunger så bra.

En annan mycket viktigare sak att komma ihåg är att ÄLSKLING fyller 20 år på lördag! Det ska vi fira stort tillsammans. Jag har redan börjat planera och fixa..(Johan har även lovat mig att ge lite expert-råd när jag ska köpa en viss present).

Så det var allt nytt för tillfället,nu ska jag fortsätta plugga och ringa Fellis som tydligen behövde lite hjälp med samhälls-uppgiften!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag har redan det jag behöver, DIG.

2008-03-10 @ 00:18:52
Postat av: E

Det kan jag inte nöja mig med. Du ska ha ALLT.

Postat av: Andrea

Men Elli, vi hade ju London ! xD de va ju du som valde :P

2008-03-12 @ 12:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback