Spanskakväll med Varm choklad

En hel eftermiddag helt ensam hemma,det var efterlängtat! Medans mamma och pappa åkte iväg till härjedalen passar jag på att husera ensam,och bara göra ingenting här hemma. Men en del pluggande har det blivit,framför tvn såklart med massa koppar varm choklad och annat onyttigt. Jag började laga en veggiesallad med saffran,couscous och grönsaker,men valde att spara den tills imorgon då jag absolut inte kommer orka laga middag alls..Kommer bli så sent efter skolan och att ha träffat Patsy inne i stan.
Det är jätteskönt att plugga efter att man gjort det man själv ville först,fixa naglarna och duschat och sånna där småsaker för då känner man sig så nöjd med sig själv,och så kan man koppla av. Men då kom jag just på att en promenad är precis vad jag behöver och det är extra mysigt att gå nu såhär i höstmörkret med massa härlig musik i ipoden,det var verkligen en jättebra idé. Så nu bär det av ut på banvallen och sedan ska jag ta tag i pluggandet lite till i soffan,med tända ljus och ännu mer varm choklad. / E






 
                                                               
notera: Björnen,som följer med mig överallt,i sängen och väskan. Vet inte hur,men han kommer alltid med på något sätt.

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: jaa, det är ingen höjdare! :(

Postat av: Sara

Tack :)love ya

2007-10-03 @ 20:10:46
URL: http://sarasalminen.blogg.se
Postat av: Patricia

Känner du en annan Patricia också? :P för vi träffades inte igår

2007-10-04 @ 08:59:28
URL: http://absolutelyfabulous.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja, jag kommenterar igen. Istället för att plugga.
Jag har börjat en ny blogg, tänkte bara säga :)
patriciabk.blogg.se

2007-10-04 @ 15:15:26
Postat av: E

en ny? okej ska spana in!
haha aa,en i Nv1 klassen,alla kallar henne patsy..men egentligen är bara DU min patsy. Dessutom trodde jag du skulle följa med för du fått mitt inlägg via pa :)

2007-10-04 @ 19:07:43
URL: http://frokenlindh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback