Nyförelskelse och brownies

Det var ett väldigt tjat om att alla är nykära? Ja och hur gulligt det än må vara så finns det faktist inget jobbigare än människor,både på gott och ont,som måste lägga sig i och kommentera hur gulliga alla nykära par är. Förstår dom inte att dom kan döda nykärheten? Det gör det inte bättre i vilket fall som helst. Hur nyfiken man än är,så får man fan visa lite respekt och förstå ibland att folk vill vara ifred.
För tillfället sitter jag och pluggar spanska,enormt tråkigt och oförståerligt
Känner mig allmänt arg och sur för flera anledningar,sedna jag kom hem har jag redan hunnit välta uppochner på min garderob,vält ner en blomkruka och ställt in filen i skafferiet. Det är inte min Dag idag.
Som tur är gjorde
7elevens Kaffe&brownie mig sällskap hem  från Jakobsberg såhär på eftermiddagen. Det gjorde iallafall min dag!

Kommentarer
Postat av: Micha

Svar: Ja det tycker jag att du ska. Man kan ju välja själv också när man vill vara med, så behöver inte fota varje tisdag om man exempelvis inte skulle gilla temat =)

Postat av: Alexandra Nilsson

Åh jag som älskar brownies! :D

2007-10-02 @ 18:52:38
URL: http://kissie.blogg.se
Postat av: Conradaida

Excellent site.

2009-04-16 @ 08:26:20
URL: http://conradaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback