Min nya älskling

Måndagen är över,och halva veckan känns det som. Bör nog börja på engelska boken och bokrapporten tills nästa vecka,men först en promenad och en tur förbi Björnbodahallen,jag måste ha plopp! aldrig känt sånt här begär för det förut,jag tyckte inte ens om det förut om jag minns rätt.
Har haft ett lång och väldigt givande samtal med Sandra I telefon nyss om varför henens hår blev grönt igår när det färgades och inte svart som det borde? vi överanalyserade vad det var som egentligen gick fel..vi kom inte fram till någon lösning,förutom att Loreal måste märkt förpackningen fel eller något. Förlåt Sandra men det ser faktist riktigt ärligt ut,men om du ska på trollparty så kommer det säkert vara till ett stort nöje.
Nej nu vill jag verkligen ha plopp,ska fråga mathias om han vill vara mitt sällskap under promenaden via telefon,måste få prata ut om dagen i allmänhet.
Det läskigaste på länge hände mig på lunchen idag,jag är som sagt väldigt överallergisk mot ananas,och vad tror ni inte finns i salladen just idag(föressten är frukt och grönsaker pyton tillsammans,jävla mattanter)? Jo precis,massa ananas. Gömd under salladen längst ner! såklart lyckas jag få i mig några bitar,spottar ut jättefort och fick extrem klåda i halsen,gick till syster en sväng också ifall jag skulle svälla upp. Men det gick bra,så det var väll dagens äventyr mer spännande än så blev det inte. Nu måste jag röra på rumpan och bege mig mot ploppen,min nya älskare.




                                                               image201

Kommentarer
Postat av: ME

Toffeefylld choklad, Mmmmmmmmmmmm!

2007-10-08 @ 20:18:15
Postat av: ME

Toffeefylld choklad, Mmmmmmmmmmmm!

2007-10-08 @ 20:18:26
Postat av: Patricia

ÄKLIG CHOKLAD :D
GILLAR NÖT CHOKLAD :D

Postat av: Hiddenobjects Games

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2010-01-26 @ 10:17:26
URL: http://hiddenobjects-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback