Kliver in med ett inlägg

Kvällen tog en oväntad vändning (jag hade räknat med en något annorlunda dag över huvudtaget..) och slutade hemma hos Jakob,framför tvn. Mötte upp honom i Vällingby centrum och vi gick och hyrde en film,det blev World Trade Center med Nicolas Cage som vi båda hatar! haha
Filmen var rätt bra ändå,väldigt gripande men satte hela räddningsstyrkan i fokus och ingen speciell fick spela "hjälterollen", I Like! Dock var "jesus" scenerna en aning löjliga (Jakob förstår vad jag menar).
Kom nyss hem och slog mig ner med mamma ett slag och fikade bara för att prata lite innan hon och pappa åker iväg till Härjedalen för att sälja våran skidstuga däruppe och sedan ordna ritningarna på den nya vi ska bygga.
Men jag orkar verkligen inte följa med kännde jag just nu,det blir skola för mig och sena ensamma kvällar,istället. Med sällskap förhoppningsvis!
Nu ska jag fortsätta med fikandet och gå ner till mammsen igen och fortsätta våran otroligt intressanta disskusion om behandling av rosor på våren.
Godnatt! / E.



                                                                       image190

Kommentarer
Postat av: Visions of Johanna

Den filmen är bra. FIn bild :)

Postat av: <3 A L E X A N D R A

yäs it is ;)

2007-10-02 @ 23:25:34
URL: http://alexandra08.blogg.se
Postat av: Johan

den filmen är SÄMST :D

2007-10-03 @ 18:30:09
Postat av: Christianalba

keep it up very nice site

2010-02-23 @ 09:52:14
URL: http://christianalba.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback