Jag dör hellre imorgon,än lever 100 år utan att ha träffat dig

Ibland förstår man verkligen inte varför man är på ett visst sätt. Eller varför man gör som man gör.
Våra vägar i livet är så oförutsägbara och inte alls som romanser i amerikanska filmer,som Notting Hill där ALLA vet hur det slutar..innan det slutat. Mitt liv är inte så,eller ingenting är så; inte ens när jag gjort mina val vet jag hur det kommer gå.
Det sägs att vi aldrig ska tänka tillbaks och ångra det vi gjorde,för även något dåligt leder till slut till något nytt och bra. Men det värsta som kan hända är att man sårar någon under vägen,då man gör sina val och det får en verkligen att tänka efter vilket sorts människa man är och om det verkligen är rätt.
Just nu känns det som att jag inte ens kan kontrollera mina egna val och därav inte mina egna känslor. Jag kanske inte kan hindra mina känslor men just nu känns det som att jag inte heller styr mina egna val och det är ingen mysig känsla. Jag skulle vilja kunna göra mig själv lycklig utan på någon annans bekostnad helt enkelt.
Men det kan jag tydligen inte heller styra och det känns extra dåligt när det är en person med världens största hjärta men gett sig på,sånna människor är så viktiga ett bibehålla och inte förstöra.
Precis nu,i denna stund,känner jag mig totalt känslokall. Jag har inga egna val,utan just nu ligger allt i ödets(som jag inte ens tror på) händer. Jag vet inte riktigt själv ens vad jag gjort än,eller vad det leder till men nu finns det ingen återvändo och på något sätt måste jag lita på den instinkt jag känt så stark nyligen. Varför känner jag mig nu så kluven,jag förstår inte..

tryck
här.


                                                      If I never knew you
                                         I'd be safe but half as real
                                      Never knowing I could feel
                                      A love so strong and true
                                         I'm so grateful to you
                                I'd have lived my whole life through
                                                 Lost forever
                                            If I never knew you



                                               

Kommentarer
Postat av: Patricia

*Detta är ditt öööööde som talar*
(trovärdigt?)
*Elica Mikaela och Jag ska ha seriemaraaaaton på sööööndag, koooom och var med oooossss*
(så låter ett öde, lite som en ko)
Nu har ditt öde bjudit in dig, du får inte säga nej.

Postat av: E(ägare)

P:Tack förinbjudan,jag kommer gärna! Säg till om du vill ha hjälp med något innan and I'll be there for you.
Jag köper med mig något också,för det kommer bli en låååång kväll.

2007-10-24 @ 22:48:39
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: Johan

you said it

2007-10-24 @ 22:49:05
URL: http://drambuie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback