Heroesmaraton

Ja,detta var vad min Lördag gick ut på. Halva första säsongen av Heroes drogs igenom på eftermiddagen och tills sent in på kvällen. Jag är verkligen inte van vid så här mycket tv,att jag knappt kunde sova inatt för jag var så påverkad av tvljuset eller något. Så fick skippa Patricias,Elicas och Mickas SexandTheCity-dag. Det hade helt enkelt blivit för mycket tv,dessutom ser hela huset ut som jag vet inte vad. Mamma och pappa kommer hem om några timmar och jag har rätt mycket att göra,dessutom är jag hungrig. Glömde äta nästan något alls nästan igår eftersom jag var så fast vid tvn,det blev lite välling(!) sent på kvällen då Jakob kom förbi och gjorde mig sällskap framför tvn. Längtar tills nästa helg då andra halvan av säsongen visas på tv4+. Min nya kärlek och mitt nya favoritprogram är defenitivt Heroes! Att sedan Milo Ventimiglia,som spelar Peter Petrelli och
Sendhil Ramamurthy,som spelar Mohinder Suresh är grymt sexiga är en helt annan sak.Det bara hettar upp programmet (och mig) en aning.

image217

                              
                         

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

serien är helt underbar !

Postat av: Skanz

fin blogg :]

2007-11-02 @ 20:54:13
URL: http://skanz.blogg.se/
Postat av: Frenzy Games

Great site, keep up the great work

2010-02-02 @ 08:51:03
URL: http://frenzy-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback