Första höstförkylningen

HELG! ett par lugna och sköna dagar väntar. Ikväll blir det bio och middag med mamma i Kista,medans pappa har "killmiddag" hemma,eller "manmiddag" som han själv uttryckte det. Hur som helst,får se vilken film det blir,får se om jag kan övertala mamma att se Stardust med mig,tror inte hon är särskilt sugen men om jag bjuder henne på popcorn så.
Gick för det första inte heller till skolan idag,började 12.10 och befann mig vid 11 fortfarande i Upplands Väsby hos Mathias,så det hela verkade extremt meningslöst. Men jag klagar inte,men min Naturkunskaps lärare Nisse saknade mig sääääääkert. På vägen hem svängde jag förbi Kyrkogården i sundbyberg för att sätta blommor på Farmors och Jenny's gravar,det var iskallt där och inte en kotte ute förutom jag vid kapellet. Gjorde mamma glad genom att köpa med mig kanelbullar på vägen hem!
Var nyss ute på en promenad och märkte till min förskräckelse hur ont jag fick i både öron och hals av att andas in den kalla luften,kände på mig igår att en förkylning är på väg och jag hade alldeles rätt. Sitter inne med världens tjockaste ullhalsduk och mockasiner på fossingarna,jätteskönt och varmt!
Nu ska jag ta och göra i ordning lite te och ringa Felle och fråga hur dagen var utan mig i skolan,om jag missade något roligt,höhö. Sedan blir det ett lång varmt bad!


                                    image202
Gwen Stefani tar en paus från turnén i stockholm (synd att man inte själv fick se henne)
och avslutar den med en promenad 
med sin son Kingston runt om i huvudstaden, vem gillar inte City Sightseeing?

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

skulle gärna sett henne :) fett coolt

Postat av: Monomo

Informative website!
Thanks!

2008-05-19 @ 13:12:38
URL: http://monomo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback