En himlans bra dag!

Idag har varit en bra dag,en lång och seg dag,men en bra dag. Kan bero på att jag missade första svenskatimmen för att jag försov mig,somnade ungefär vid halv 3 inatt vilket inte var det smartaste draget någonsin. Att jag sen drömde om mina dinosauriedrömmar,som jag inte haft på år,gjorde mig ganska nervös och orolig. Jag såg reklam om en dokumentär om dom utdöda skräcködlorna på Discovera och viipps! så är dom där i mina drömmar,nedrans också. Aja hur som helst,ikväll blev det en mycket superb currypasta med räckor och brockoli,idag lyckades jag med något verkligen.
Får ej glömmas att jag köpte en mössa i Kista på hemvägen då jag handlade,en grå stickad från Wedins..(min egna kära svarta mössa blev nerlusad av klassens killar,så den stinker wax och hårolja nu som  tusan och är inte alls som den brukade vara). Blev,tyvärr, även en till parfym av Nina Ricci,gillade verkligen hennes parfym 'nina' att jag passade på att köpa en precis likadan till. Knasiga jag!
Nej nu ska jag gå ner och övergöda pappas fiskar och sedan ta en dusch innan mathias kommer,tänk vad snäll han är som åker till mig redan efter en kvart att jag ringt,bara för att hålla mig sällskap när jag är ensam hemma..Världens bästa kille. / E

              image196image197


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback