After work at Judit's

Jag börjar verkligen kunna rutinerna på jobbet nu,jag trivs med allt. Och så börjar det plötsligt gå mot sitt slut,nästa vecka är det några sista dagar som jagska jobba,sen fri! Både skönt och tråkigt. Jag har blivit riktigt bra kompis med mammas arbetskamrater,särskilt kopieringskillen Lennart,han är underhållande haha.
Alla mysiga luncher ute och fikastunder(som jag fick ordna) kommer jag sakna,även fast det inte alls är några bra mängder kaffe jag fått i mig under 2 veckor där,herregud. Varje morgon blir det ungefär 3 koppar,bara för att hålla mig vaken liksom..Efter jobbet har jag nu gått förbi min nya favoritseccis,
Judit's på Honrstullsgatan. Bästa ever!
Fröken söt är ett troget och lugnt deras bästa märke enligt mig på klädavdelningen.
För övrigt är den västra delen av södermalm jättemysig,nästan mysigast.

             image147
                                                                      Därför jag gillar'et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback