Im a Needy girl

Idag var tänkt att bli min shoppingdag,men mina planer blev förstörda. Hade planerat en hel dag i stan,men först ett stopp ända ute vid stinsen,nu när jag fått mina pengar och annat.
Det börjar med att jag vaknar en timme försent,är ensam hemma och kan inte gå hemmifrån för jag har tappat nycklarna så kan inte låsa dörren. Bröt nästan ihop och ville gråta. Ringde mamma efter att ha ätit frukost(man gör saker mycket bättre på mätt mage) och dom var SNART på väg hem. Synd så har jag och mamma väääldigt olika uppfattningar om vad begreppet "snart" innebär..Efter en och en halv timme är dom hemma. Det är redan försent att åka iväg nu,och jag ville inte be julia att vänta ännu längre på mig så jag gick ner till gymmet och tränade och sen gick tillbaka! Man tränar bra när man är arg,eller förbannad.
Men vet ni vad,jag är faktist ledig imorgon, och eftersom typ resten av hela stockhom faktist går i skolan så komemr det vara ganska tomt på gatorna inne i stan vid 11 tiden. Alltså åker jag in imorgon,ensam dock.
Nedanför har jag samlat ihop lite olika saker inför våren jag gärna skulle vilja äga.
p.s GLÖM INTE ELLE-GALAN IKVÄLL! d.s


GE MIG DET DÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback