Helgefrid

Idag har jag tagit mig tid till att hjälpa mamma handla och sedan sätta ihop en fit outfit till henne för släktträffen ikväll(som jag tack och lov slapp vara med på).
Är hemma själv och har nyss skrivit klart en uppsatts som jag egentligen skulle göra imorgon,känns som att jag ligger steget före nu. Ska strax börja laga ihop middag till mig själv,och någon annan..? Vi får se.
Har jätteont i hårbotten,ni vet den där smärtande känslan man kan få när man haft håret åt ett håll och sedan böjer man hårrötterna och det smärtar till ordentligt och länge,det ska finnas bra krämmer mot sånt,något tips att bjuda på? På tal om krämer måste jag iväg till apoteker imorgon och köpa en ny ögonkräm för min är slut och jag känner mig redan torr,fast jag bara varit utan en dag.
Ska jag laga indiskt eller thailändsk mat? en vegetarisk gryta,omgjord på mitt sätt.
Sedan var jag så händig igår och bakade kärleksmums innan jag skulle till Victoria i Kallhäll med alla girlsen,och det blev några över tills ikväll att fika med. Nu borde jag faktist få MVG i hemkunskap..dom blev lyckade.
Det går många bra filmer ikväll,Dirty dancing börjar strax och sedan ska man väll glutta lite på Melodifestivalen(tradition) för att se vad det är för dåliga artister i år och sedan var det en film på trean som jag inte kommer ihåg just nu,klockan 21:00 började den iallafall.
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis!

Kommentarer
Postat av: Patsy

Jag skulle rösta Indiskt ^^:P

Postat av: Elica

En snabbis? ;) Jag hänkar på! :D:D

2007-02-05 @ 08:09:31
URL: http://elica.blogg.se
Postat av: Newsthings

Great site and interesting informations. THX!

2009-04-15 @ 14:41:35
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback