Viktor&Rolf

  • 112086-14
    10 NOVEMBER!
    Imorgon smäller det,då öpnnar HM dörrarna för Viktor&Rolfs lansering av kläder.
    Jag och patricia,stora fan,tar ledigt från skolan för att kriga i butikernna.
    Jag vet redan vad jag ska köpa av kollektionen,en tröja och ett ubermegafint halsband!
    Mamma erbjöd mig 500 kr om jag inte gick och var kvar i skolan,men nej tack.
    föressten så fick jag pengarna ändå till "något viktigt" typ som nya gympadojjor,men det får vänta.
    Bekväma kläder rekomenderas till den kommande energikrävande shoppandet imorgon.
    Jag har väntat på det här sedan i augusti, finally.

Nu ska jag ha en lugn hemmakväll med fika,flicka med pärlörhänge på svt1 och lite planering.


Kommentarer
Postat av: Tomsarah

Great site, keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback