snöööööööööööööööööö

snart är allt vitt ute,undrar hur länge det ligger kvar.
idag var jag ute och fick prao, på ett hotell i närheten. Welcome hotell,så nu kan jag andas ut.
Ska även hjälpa till på resturangen som hör till hotellet. Det är 2-3 veckor kvar tills jag ska börja,men det blir nog mitt i julstimmet så kommer få en massa att göra har jag en känsla av.
När jag var mindre brukade vi alltid äta julbord på den Resturangen,eller wärdshuset 
'Lasse maja', hela tjocka släkten.
Oj vad det här vädret får mig att länga till Las palmas,ska verkligen blåsa såhär mycket?

jag har inte ätit något sen frukost,youghurten är slut. Måste ut och handla,sen ringa mamma och berätta att jag har fått prao.Måste ringa sandra sedan också. Så länge sedan vi pratade,månader?
Ska börja ommöblera lite lätt i mitt rum ikväll tror jag,kom på det igår när jag låg i sängen och skulle sova,såg hur trist det såg ut. Förändrings krävs,IKEA nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback