Massa känslor

Tre saker jag fått en bra känsla över idag;
- Skollunchen,Burgur och vetegroddar med veggiesås
- När mamma gav mig 200 kr för bio+middag.
-Min nya spegel med antik-guld ram&brun-metalliska gardiner,i like it.

Känslor känslor känslor..varför är jag så känslig? nej jag har inte pms,mens..och ingen jävla hormonförändring. Det har väll alla liksom? men det verkar bara vara jag som är känslog och kan tappa humöret över att tejpen var slut på bilden,känndes verkligen som att min värld rasande samman för det.
Varför går jag runt och känner mig ful,äcklig och som fetaste flodhästen för, varför bryr jag mig ens.
Jag är alltid glad,och jag känner mig ju glad när jag tänker på annat. Men så fort en konversation har slutat börjar jag tänka på allt dåligt om mig själv, är det därför jag aldrig slutar prata?
Behöver jag sitta här och räkna upp saker jag fått brakänsla över för att få känna den där bra känslan ens.
Jag ska verkligen inte klaga,det vet jag. Men mina problem är ändå mina problem,ingen annans.
jag vet att en hel alladinask skulle göra mig jättelycklig,och fått mitt humör på topp! Men bara för en timme ungefär,sen skulle jag drunkna i bilder av
Sienna Miller (och Angela Missoni för att äga ett av mina favoritmärken & Scarlett Johansson och bli totalt äcklad av deras perfektion.







 


Kommentarer
Postat av: Renegunhild

Interesting. No more comment :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback