this must be good

112086-18
Det här skulle vara min absoluta favorit outfit nu till Nyår. Ska efterlikna den så mycket som möjligt med mina budget allternativ från HM och topshop.
Har nu i 2 dagar varit inne i stan och handlat på rean,men imorgon ska jag ha en hemma spa-dag och vila upp mig inför en 24-timmars dag på söndag. Ska bara ut en snabbis med pappa och köpa lite champagne.
Jag har så JÄVLA ont i fötterna och ryggen,pga dåligt skoval både igår och idag. egentligen ska man ha gympaskor när man shoppar man det är så extremt fult,men sen påverkar det hela gången på hårt marmorgolv i gallerian och så voila har man mer ryggbesvär än sin mormor.
En sak som känndes lite bättre var att de nya Motorola V3i fanns på elgiganten,den lila fina.
Får bara orka gå dit någon dag så..
Nu ska jag åka hem till sara och ha lite tjejkväll hemma hos henne,hon har tom bakat en paj.
Så det lär bli intressant

/EL




Kommentarer
Postat av: lisa

va fint :P
skulle du äta midda me dina kompisar på nyår?
vi kanske ses :) du hade nåt som var stinas va?

2006-12-30 @ 14:35:53
Postat av: Lindhen

Liiisa,vad heter din blogg? :O

2007-01-05 @ 01:46:29
Postat av: lisa

jag har ingen..

2007-01-05 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback