Lördag eftermiddag

Den här dagen har gått långsamt,även fast jag vaknade vid kvart i 12 imorse,och hade en dunderhuvudvärk. Gick upp och tog en promenad runt skälby och sedan åt jag frukost till Lugna favoriter och Peter Borossy's mörka stämma.
Hade en mycket trevlig kväll ute i kungsängen igår hos johanna,som fyllde år för en vecka sedan och nu så firade vi henne. Vi ockuperade hennes gäststuga vid mälaren och åt smörgårstårta(bland den bästa jag ever had).  Idag har bara varit en slappdag,fram tills för nån timme sedan då jag gick iväg på gymmet och tränade halvhårt. och nu förtjänar jag faktist att äta lite middag,frågan är bara vad.
Mamma och pappa är ute på resturang med sina vänner och jag blir ensam hemma ikväll,om jag inte ringer sara och något annat trevligt är på gång.
Måste bara tillägga en sista sak,om hur mycket jag HATAR  den nya MQ reklamen och deras julkampanj.
Jag hatar Marie Sernholt,jag hatar hennes röst och hennes image som en dum blondin,sånna som henne som får den gamla klyshan att blondiner är dumma att hålla i sig.
Däremot har jag ingeting emot Andreas Wilson,tycker snarare synd om honom som måste posa med henne. Han kan få så mycket bättre än
det.
Kläderna från MQ som dom visar är däremot jättesnygga,och jag får en sådan köplust,och inte bara till kläderna utan..Jag vill gärna också ha en sån här i julklapp!
Nu precis ringde min syssling från Härjedalen och ville vara social såhär inför jul,sedan ska jag nog läsa ut min bok Ryttare i bronze som jag knappt kan lägga ifrån mig.

s.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback