Jullovet

Bara en dag kvar i skolan,sedan börjar mitt efterlängtade jullov.
3 veckor av jul,nyår och massa andra roliga saker,så varför känner jag mig inte spänd och glad som jag brukar? Det känns som att något står i vägen,det är något jag måste göra innen jag kan slappna av.
Jag kommer nog på det snart. Hoppas P ringer snart så vi kan disskutera vad för intressant vi ska göra efter avslutningen imorgon,efter uppropet och hämtningen av betygen och rektorns tal i aulan.
Tror vi åker in till stan och äter lunch ute, eller går hem till någon och lagar massvis med mat.
Idag var vi på Historiska museét med skolan,en grupp iallafall,som en sista utflykt tillsammans. Boelingen igår var betydligt roligare, dels eftersom jag vann med över 60 poäng och hamnade på high score listan. Jag har nog en dold talang inom bowling.
Funderar på vad jag ska ha på mig imorgon på avslutningen,det är viktigt för mig,ett sista intryck på något sätt..Tror det blir svart klänning,strumpbyxor och röda lackskor. Fint
Nu ska jag gå och göra en smoothie och sedan sova

s.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback