5 dagar kvar

Ja,äntligen fungerar bloggen normalt igen!
3 dagar tog det att lägga till minne till databasservern.

RHCP- var bara helt otroligt, vi skrek och sjöng OCH GRÄT!
'snow' 'californication' och 'fortune faded' var dom finaste låtarna under spelningen.
Jättenöjd med konserten och deras framträdande,trots
dålig kritik av någon idiot på SVD.
I mina öron är deras musik allt,och lite till.
Trodde att jag i onsdags höll på att bli sjuk när jag vaknade,men det var bara pga allt sjungande kvällen i globen innan,tur.
Om 5 dagar är det jullov,det finns ingen snö och självklart ingen julkänsla. Ska det här blir den första julen utan snö på länge? Jag hoppas iallafall fortfarande.
Mitt jullov tillbringas uppe i vemdalen några dagar,hos släkten med julklappsbyten och så
Jag och pappa ska åka på en kryssning över julhelgen bara vi två,för första året någonsin.
Idag åkte jag in till stan en sväng efter skolan,för att inhandla en svart tunika från H&M och lite andra julklappar! Gick rakt in i patricia,som saknade 9 kr till sin rosa kashmir-tröja. Men såklart så är jag världens bästa vän,och kunde lösa problemet.
Nu ska jag ta ett bad,och sedan äta något. Är ensam hemma ikväll..så ska ta upp hela soffan och ockupera TVn i vardagsrummet. Sedan får jag inte heller glömma att ringa sara.

s. EL


Kommentarer
Postat av: Lokeadriana

Great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback