2:a Advent

Hela helgen har gått jättefort,ioförsig bara början på söndagen nu men ändå.
I fredags var det myskväll hemma hos Patsy då inget vettigt direkt blev gjort. Vi lyckades göra hallonsmoothie med den mystiska mixern,och precis när vi trodde att allt var klart "spiller" patricia ut halva innehåller över min arm och även den sylvassa skäraren i mixern åker över min arm!
Men good smoothie blev det. Och en någorlunda läskig film
Lördagen tillbringades i sängen mestadels,tills klockan var sisådär 12 och jag var tvungen att åka en sväng till kista centrum(när jag kom hem gick jag däremot och la mig igen).
Köpte några smycken från Glitter, och även lite julklappar till andra förutom mig själv.
På kvällen skulle vi på middag till Nilsson's och sedan skulle vi tjejer dra vidare till Lidingö,tog ett bra tag innan vi kom ut dit från Ropsten pga att SL hade dragit in alla bussar efter klockan 8 eftersom det inte var tillräckligt säkert(?) när det var sånn rusning just då,okej det stod ungefär 200 pers och väntade på bussar,men vadå man åker i omgångar? hur som helst,så var vi jättenära på att boka en taxi och skicka räkningen till sl,det vore liksom inte första gången.
Kvällen slutade lyckligt,på en trevlig fest i en trevlig lokal med underbart sällskap.
Nu ska jag strax släpa mig iväg till gymmet,och sedan ska jag och mamma åka och handla jäst och pepparkaksdeg och sen ska jag sätta igång och baka.
Glöm inte att tända två ljus på adventsstaken idag!

Absolut först på min önskelista
:
Barbara bui - classic bag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback